Glo på pendeltåg

I min jakt efter kvinnan i mitt liv, så måste man utforska olika jaktmetoder.

Idag provade jag något jag kallar "Glo på henne på pendeltåget".

Hur man går tillväga:
Det hela är enkelt, man kliver på lite ifrån ändarna, man ska inte kliva på längst fram eller längst bak.
Sedan förflyttar man sig framåt i tåget mot den ände som gynnar sig bäst senare.
Under tiden spanar man både höger och vänster för att hitta bytet, en attraktiv kvinna.
När man funnit bytet sätter man sig mittemot, antingen någon sektion ifrån, eller om man har modet på topp, i samma sektion, trots att ni är dom enda på tåget.

Man agerar som om allt vore normalt, sedan kikar man på henne lite till och från ungefär 5 gånger.
Sedan fokuserar man på hennes blick, och bokstavligen glor. Man får ganska snart ett besked om bytet accepterat en eller ej.

Slutsats:
Ingen vidare bra jaktmetod, rekommenderas ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0