Hallå världen!

Moshi moshi, ZeXigZebra här!

Käraste läsare, detta är nytt för mig men jag tänkte det är dags att inta scenen. Nytt år, nytt äverntyr tar plats.

Mitt ultimata uppdrag här är att finna min prinsessa, en flickvän. på allvar, inget skämt.

Jag kmr skriva om mitt livliga liv, tankar, såklart en hel del mode inbakat, och min jakt för att finna min själsfrände. Jag hoppas att det projekt kan avslutas inom tidsramen av ett år. Vid sidan av detta, så är såklart kul att ha ett litet side-bet. Man hör alltför ofta om bloggari bloggerska blablablah b-kändisar i Sverige, och många gånger undrat hur svårt kan det va? Så inom detta år vill jag även åstadkomma något, så jag utmanar mig själv till att hamna på toppen av bloggerivärlden! Och jag behöver ju er läsares hjälp då, så om jag hamnar inom topp 3 (bullshit topp 10 listor suger liksom), så tänker jag besöka Sergelstorg helt näck en vacker dag :) Hur kul låter inte det?

Hör ofta att jag klär mig väl och är en urgullig person, låter nästan som att va någons vovve faktiskt, så tänkte att det är dags att hotta till mig lite. Detta blir min dagliga väckarklocka/dagbok som följer min utveckling till den läckerbit babesen kmr dreggla över.


ZXZ-puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0