Hur förvarar ni era kläder när garderoben inte räcker till?

Guten tagg/Godmorgon människa!

Sitter och gäspar här, trevligt. Man har ju iaf borstat tänderna, så man luktar lagom fräscht!

Mitt huvudprojekt för dagen är att städa och skapa lite ordning i rummet. Det är inte så stökigt som det låter. Det största problemet är att mina kläder inte får plats i garderoben, så det ligger ungefär lika mycket i garderoben som utanför. Jag vet att man borde rensa garderoben ibland, och det har jag gjort, men det räcker inte. Nu ligger det kläder över min soffa, på min läshörna och på mina hyllor, det håller inte, nej!

så...
Hur förvarar ni era kläder när garderoben inte räcker till? snälla hjälp mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0