Sexuella misslyckanden

Om översätter det lite grovt till svenska, så var det filmen jag såg här om dagen, A complete History of my Sexual Failures.

För att träda ut ur singellivet och vinna hjärtat av en lycklig tjej på vår planet, så gör jag allt i min makt för att bemästra mig hur jag ska gå tillväga. Ett av de första stegen är research, att briefa och lägga ut alla problemen som är ivägen och sedan försöka lösa det.

Jag kikade faktiskt in på tankafett.com och såg titeln. Svårt att missa den när det står "sex" i titeln, så lät det som en rätt udda, men go film så kika på den. Stackars loser kille, halvt impotent. Men måste erkänna att det va lite inspiration till varför jag tog på mig mitt egna projekt att försöka finna mig en flickvän.


Här är en trailer till filmen, men tycker den spoilar lite för mkt nästan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0