Stadsvandring

Vaknade waaay för tidigt idag, då jag glömt stänga av väckarklockan, tjöt redan vid 7 imorse. Kunde dock somna om senare, men så ringde min kära vän och väckte mig igen. Nu sitter man och gäspar ohejdat, lyckat.

Eftersom jag är ledig, så tänkte jag glida in i stan och tjakka nya skor, det får har man ju aldrig för många av, som man säger. Och så ska jag möta upp min väckte-mig-imorse-vän. Tänkte kika efter någon snygg tweedkavaj, med elbow patches. Vet att det låter gubbigt, men tror starkt på att det kan bli grymt, MEGA liksom!

Ikväll blir det bio!

Kommentarer
Postat av: Jaki

Tack så mycket ;);)

2010-01-05 @ 14:01:44
URL: http://emmeluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0